preskoči na sadržaj

Osnovna škola bana Josipa Jelačića Zagreb

Kutak pedagoga

PEDAGOG U OŠ BANA JOSIPA JELAČIĆA     

Valerija Baran, prof.

 

U svom radu pedagoginja je stalno u sredini  četverokuta :

učenik, učitelj, roditelj, ravnatelj

Savjetodavni rad i podrška učenicima, učiteljima i roditeljima svakodnevno je u fokusu pedagoga . Odgoj  zdravog, odgovornog, aktivnog građanina  zadatak je i cilj svih  koji se bave djecom. Osim kroz redovnu nastavu taj cilj postižemo  kroz mnoštvo izvannastvanih aktivnosti, projekata , radionica u kojima svaki učenik može naći nešto za sebe.  

 

ŠTO SVE RADI PEDAGOG?

  • potiče usvajanje pozitivnih vrijednosti, stavova i navika
  • pruža savjetodavnu pomoć učenicima, roditeljima, učiteljima, 
  • radi na praćenju i unapređivanju nastavnog procesa
  • prati odgojno-obrazovna postignuća učenika
  • sudjeluje u provođenju zdravstvenog i građanskog odgoja
  • profesionalno informira i usmjerava učenike  u odabiru srednje škole
  • organizira i sudjeluje u stručnom usavršavanju  učitelja
  • prati nove spoznaje iz pedagoško - psihološkog područja i njihovu primjenu u  školskom radu 

Pedagog je i voditelj  školskog preventivnog programa, u suradnji s razrednicima radi na prevenciji nasilja i različitih tipova ovisnosti, te razvijanju zdravih stilova života.  Školski kurikulum bogat je različitim projektima i radionicama, a dio njih  radi i školski pedagog.

Jedan od najvažnijih i najdražih dijelova svog  posla smatram suradnju s roditeljima:

„ Roditelji smo postali, a da nas nitko tome nije poučio niti savjetovao. Stoga , često dolazim na roditeljske sastanke, razgovaram s roditeljima individualno, radim različite radionice za roditelje kako bih ih upoznala s razvojnim karakteristikama i potrebama školskog djeteta. Nužno je razumijevanje i poznavanje stvarnih  potreba djeteta  kako bi mogli usmjeriti dijete na pravi put. Unazad desetak godina postojala je tendencija da roditelj djetetu treba biti prijatelj i taj nas je stav doveo do mnogih problema  s kojima se danas susrećemo. Roditelji su djetetu prvi autoritet s kojim se susreću, prvi odgajatelji koji oblikuju stavove i vrijednosti djeteta i nikako ne mogu biti djetetovi prijatelji . Prijatelji su vršnjaci s kojima dijele razne tajne i razmišljanja, prve ljubavi i školske probleme, a mama i tata ( i kasnije i učitelji ) su zaduženi za odgoj i formiranje odgovorne i samostalne osobe. „

 

Moj moto je :

Svaki učenik može biti uspješan ako mu se pruži dovoljno pažnje, pomoći i razumijevanja, a svaki se problem može riješiti ako za to ima dobre volje i suradnje !!!

 



Dragi roditelji,

Na početku nove školske godine pozdravlja vas školska pedagoginja koja će vam se ove školske godine obraćati na još jedan, novi način:  na web stranici naše škole postoji  rubrika Kutak pedagoga.

U njemu ću vam jednom tjedno pisati o raznim temama iz roditeljskog života gledano iz kuta školskog pedagoga. Tijekom svoga rada obavila sam mnogo razgovora s roditeljima, dobila mnogo pitanja koja su mučila posebno mlade roditelje. Svoja iskustva kroz vlastito roditeljstvo i dugogodišnju suradnju s roditeljima,te razne teorijske postavke i praktične pedagoške savjete, želim podijeliti s vama i na taj način vam pomoći i osnažiti vas u najljepšoj životnoj ulozi : ulozi roditelja, ulozi mame i tate. 

Nadam se da ćete pratiti Kutak pedagoga, a za sva pitanja stojim na raspolaganju na e-mail adresi : valerija.baran@skole.hr

Prvi tekst - dokument u  prilogu  ... " Biti roditelj  "

Stručna suradnica pedagoginja Valerija Baran



U posljednje vrijeme često se u javnosti govori o odgoju u najboljem interesu djeteta. 

Što je to?

Kako postići takav odgoj ?

Pročitajte u tekstu  : " Odgoj u najboljem interesu djeteta "

Više o toj temi pročitajte u priručniku i intervjuu : 

https://www.unicef.hr/wp-content/uploads/2016/01/rz-publikacija_el-knjiga.pdf

http://www.6yka.com/novost/118689/intervju-kojeg-bi-trebali-procitati-svi-roditelji-dijete-nikako-ne-mozemo-razmaziti-niti-ga-kaznjavanjem-nauciti-vaznim-lekcijama                                                                         

                           Stručna suradnica pedagoginja Valerija Baran

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Dragi roditelji  i učenici !

 Pozdravljam Vas na početku nove školske godine, želim da Vam bude uspješna i vesela, puna novih znanja i vještina koje ćemo podijeliti !

 Iznad svega vjerujem u našu uspješnu suradnju i timski rad na odgoju NAŠE djece !

Na početku želim dati nekoliko savjeta našim prvašićima kako bi se uspješno snašli u novom razdoblju svog života.

pogledaj dokument :

1. Mali savjeti za velike prvašiće 

2.  Priprema za školu 

_________________________________________________________________________​__________________________________________________________________________________________________________________________

NASTAVA NA DALJINU - ZBOG EPIDEMIJE KORONA VIRUSA

 

Pedagoginja škole priključuje se nastavi na daljinu savjetodavnim radom i prilozima različite tematike ...   

 

KAKO  RAZGOVARATI S DJECOM O KORONA VIRUSU ?

 

Djeca su okružena medijima i svakodnevno slušaju o epdemiji korona virusa.  Normalno je i razumljivo ako  vaša djeca  izražavaju osjećaj  zabrinutosti. Djeca će možda teško shvatiti što vide na televiziji, internetu,  ili čuju od drugih ljudi, pa mogu pokazivati ili izražavati znakove straha, tjeskobe, nesigurnosti.  Osjećaj ozbiljnosti  situacije svakako može potaknuti i odluka o ukidanju redovne nastave i izvođenju nastave na daljinu .

Otvoren razgovor s vašom djecom može im pomoći da razumiju situaciju pa čak i daju pozitivan doprinos za druge. No, mnogi se roditelji pitaju kako razgovarati s djecom, a da ih se ne još dodatno ne uplaši.  

Djeca imaju pravo na istinite informacije o onome što se događa u svijetu, a odrasli imaju odgovornost da ih zaštite. Koristite jezik koji je prilagođen njihovom uzrastu, gledajte njihove reakcije i budite osjetljivi na njihove osjećaje.

Ako ne možete odgovoriti na njihova pitanja, ne nagađajte !

Iskoristite priliku i zajedno istražite odgovore.

Web stranice međunarodnih organizacija poput UNICEF-a i Svjetske zdravstvene organizacije i kod nas stranice Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo sjajni su izvori informacija.

Objasnite da neke informacije na internetu nisu točne i da je najbolje vjerovati stručnjacima.

Više informacija pročitajte na : 

https://www.unicef.org/croatia/price/kako-razgovarati-s-djetetom-o-pandemiji-novog-koronavirusa-covid-19

 

___________________________________________________________________________________________________________________________

ŠTO RODITELJI TREBAJU ZNATI O KORONA VIRUSU - COVID-19?

Koronavirus 2019. (2019 nCoV) je novi virus povezan s istom porodicom virusa kao teški akutni respiratorni sindrom (SARS) i neke vrste prehlade.

Kako se širi novi koronavirus?

Virus se prenosi direktnim kontaktom, respiratornim kapljicama poput kašlja i kihanja te dodirivanjem površina zagađenih virusom. Još nije poznato koliko dugo virus preživljava na površinama, ali jednostavni dezinficijensi ga mogu ubiti.

Koji su simptomi novog koronavirusa?

Simptomi mogu uključivati povišenu temperaturu (groznicu), kašalj i kratkoću daha. U težim slučajevima infekcija može prouzrokovati upalu pluća ili otežano disanje. Virus u rijetkim slučajevima može biti i smrtonosan.

 Korisne informacije možete naći na:

  • Stranicama Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo
  • Stranicama Unicefa Hrvatske

https://www.unicef.org/croatia/price/sto-roditelji-trebaju-znati-o-novom-koronavirusu

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

NASTAVA NA DALJINU  

SAVJETI ZA UČENIKE I UČITELJE U VITRUALNIM UČIONICAMA

Trenutno se nalazimo u novoj, nepoznatoj i vrlo neobičnoj situaciji. To je nova situacija za sve nas: za učenike, učitelje i  roditelje.

No, i u ovako teškoj situaciji treba pronaći neko dobro rješenje.

Kažu, inteligentni ljudi su oni koji se dobro snalaze u neplaniranim situacijama. Sada trebamo pokazati koliko smo svi skupa inteligentni, kreativni,sposobni za puno toga .. čak i za ono što smo mislili da nismo sposobni.

Sada ćemo po prvi puta upoznati  pravu digitalizaciju škole …  Nastava na daljinu je rezultat je te digitalizacije.

Sada se čini da je teško, gotovo nemoguće. Mnogo toga ne ide po planu, ali sigurna sam da ćemo mi pronaći prava rješenja .. samo treba malo vremena.

Prolazi prvi dan virtualne nastave ... nije lako ... padaju sustavi ... javljaju se učenici i učitelji ... jedni uspijevaju, drugi ne uspijevaju ući u određene aplikacije i odraditi svoj posao .. i tada pronalaze nove načine ... snalažljivost i inteligencija na djelu!

Sigurna sam da ćemo izovoga izaći još jači i još snažniji, ali i pametniji. Koliko god da se sada čini nemoguće i teško ... ovo je povijesni trenutak i sigurna sam da ćemo iz njega izaći kao pobjednici.

Učitelji i učenici zajedno !

Mnogi će učitelji po prvi puta upotrijebiti određene alate i aplikacije, a većina će učenika koristiti svoje digitalne uređaje za nešto drugo osim igrica i dopisivanja na društvenim mrežama.

Ono što svakako trebamo biti svjesni da uspjeh ovakve nastave i ostvarivanje ciljeva koje smo si zadali možemo ostvariti samo onda ako svi budemo odgovorni i  vrijedno pratili sve upute.

Jasno nam je da će se mnogim učenicima biti teško kontrolirati  samokontrolirati i sami sebe motivirati na ovakav oblik nastave u kojem nema direktne kontrole učitelja nad učenicima, no postoji mnogo drugih načina kako se može kontrolirati rad i napredak učenika.

Dragi moji učenici, voljela bih da ovu neobičnu situaciju shvatite  kao jedan izazov. Izazov u kojemu trebate pokazati odgovornost i zajedništvo.

Sada trebamo raditi kao tim – učitelji i učenici zajedno.

Ovo je također prilika svakom učeniku da pokaže svoju zrelost i ozbiljnost .. pokažite svima ono najbolje što imate u sebi.

Ovo je prilika i učenicima kojima je u razredu teško kontrolirati svoje ponašanje, svoju energiju i zaigranost ....  Sada možete sjedeći sami u svom domu, a opet zajedno sa svojim prijateljima u virtualnoj zbornici  pokazati  i ostvariti svoj maksimum. Treba se potruditi, naći snage za samokontrolu, prisiliti se da se odrade obveze, čak i ako učitelj ( ili roditelj ) nije cijelo vrijeme prisutan. Nađite u ovoj situaciji prednosti  koje nemate u razredu. Sada vas nitko ne ometa ... možete raditi u tempu koji vama odgovara ... kombinirati pauze i rad ... samo je važno da zadatke odradite.  Učitelji će vam maksimalno pomoći uputama i materijalima, neće od vas tražiti opširno poznavanje sadržaja kao u pravoj učionici.

Sada je prilika ... zgrabite je ... pokažite ono najbolje  od sebe, potrudite se pratiti upute učitelja i tako ćemo zajedničkim snagama ostvariti svoj cilj.

Možda ova neobična i neugodna situacija može postati i pozitivno iznenađenje za sve nas.

Gledajmo optimistično i pozitivno !

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

OČEKIVANJA OD RODITELJA ZA VRIJEME VIRTUALNE NASTAVE  ?

Raspored, organizacija i rutina   - to su očekivanja od roditelja

 

Započeli smo nastavu u virtualnim učionicama. Vjerujem da pratite u medijima trenutno stanje i vjerojatno  se zajedno sa svojom djecom uvjerili da  postoje početne teškoće u održavanju sustava. Prvi tjedan virtualne nastave će sigurno biti stresan dok ne otkrijemo kako tehnologija funkcionira.  

Sigurno imate i  mnoga pitanja, baš kao i svi,  ali vas molimo za  strpljenje i razumijevanje u ovoj nesvakidašnjoj situaciji u kojoj smo se našli.

 

Nemojte brinuti  ako se  učenici nisu  odmah najbolje snašli,  možda im trenutno treba malo vaše pomoći, ali nitko ne  očekuje od vas da im budete učitelji.

Sigurno je da treba proći nekoliko dana da se i djeca i učitelji naviknu na novi način rada i sve će biti u redu.  Većinu zadataka i aktivnosti koje ćemo zadati u virtualnim učionicama vaša djeca mogu samostalno obavljati.  

Od vas očekujemo samo da svom djetetu pomognete stvoriti rutinu i poštivanje dogovorenog rasporeda rada.

Jako je važno da svaki učenik napravi svoj raspored rada, praćenja nastave uz pomoć učitelja i materijala koji će mu biti poslani i zatim samostalnog rada.

Molimo vas da ne radite ništa umjesto djeteta, neka dijete samo izvršava svoje zadatke.

Ako i pogriješe, to neće biti veliki problem jer djeca uče i preko svojih pogrešaka.

Iako nam još uvijek sustav pada i ne može se sve ostvariti prema našem planu i rasporedu, trebate znati da djeca nemaju obvezu biti cijelo vrijeme online.

Svi zadaci bit će postavljeni na razredne stranice i moći će se rješavati tijekom dana.

Osim toga učenici će od učitelja dobiti zadatke koje će trebati napraviti uz pomoć udžbenika i radne bilježnice. Zadatke mogu rješavati i u svojoj bilježnici, te poslikati što su napravili i poslati učiteljima.

Mogu postavljati pitanja učiteljima, a oni će nastojati čim prije odgovoriti  na njih.

Iako je za učenike organizirana nastava i na HRT 3 ( za učenike od 1. -4. razreda ) i na Sportskoj televiziji ( za učenike od 5. -8. razreda ) koju učenici slobodno mogu pratiti, n zbog različitih programa  svaki će učitelj organizirati nastavu na način kako je to najbolje za njegove učenike i javiti vam načine izvršavanja zadataka.

Nemojte uspoređivati način održavanja nastave na daljinu i pitati se zašto se načini razlikuju od učitelja do učitelja. Naši se načini poučavanja i inače razlikuju jer se svi prilagođavamo svom razredu.

Naposljetku, ovo je proces učenja za sve nas. Kako tjedan bude odmicao sve će biti svima puno jasnije i lakše.

Učitelji će se prilagođavati mogućnostima i možda će i mijenjati odabrane aplikacije za učenje kako bi učenicima olakšali učenje.

Molim vas da svojoj djeci ovu situaciju prikažete kao jedan izazov koji je pred njima.

Izazov u kojemu trebate pokazati odgovornost i zajedništvo.

 

Ovo je prilika i učenicima kojima je u razredu teško kontrolirati svoje ponašanje, svoju energiju i zaigranost ....  Sada mogu  sjedeći sami u svom domu, a opet zajedno sa svojim prijateljima u virtualnoj zbornici  pokazati  i ostvariti svoj maksimum. Treba se potruditi, naći snage za samokontrolu, prisiliti  da se odrade obveze, čak i ako učitelj ( ili roditelj ) nije cijelo vrijeme prisutan. U ovoj situaciji treba pronaći prednosti  koje nemaju  u razredu. Sada ih nitko ne ometa ... mogu raditi u tempu koji njima odgovara ... kombinirati pauze i rad ... samo je važno da zadatke odrade do kraja.  Učitelji će im maksimalno pomoći uputama i materijalima.

Vjerojatno ste čuli da u ova dva tjedna neće biti ocjenjivanja, no ukoliko ova situacija potraje, učitelji će osmisliti načine kako ćemo i vrednovati rad učenika u virtualnoj učionici.

Ono što je sigurno je to da će učitelji  prilagođavati svoje zadatke trenutnoj situaciji i neće od učenika  tražiti opširno poznavanje sadržaja kao u pravoj učionici.

Hvala Vam na strpljenju, razumijevanju i suradnji!

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

UČINKOVITI I NEUČINKOVITI NAČINI UČENJA

Dragi učenici ... pred vama je vrlo burno razdoblje ... škola na daljinu ... virtualna nastava

Vjerojatno ste sada još sretni što nema redovne nastave, no savjetujem vam da se ne opustite previše. Ako ne idete u školu i ne vidite sa s učiteljima i vršnjacima, trenutno nema ispitivanja i pisanja testova .... no to ne znači da možete zaboraviti na svoje obveze. 

Čak naprotiv, sada ćete puno toga morati samostalno obaviti - što bi inače z avas napravili učitelji ili bi vam bar to olakšali.

Sada vi postajete ISTRAŽIVAČI, MODERATORI, KONTROLORI, ali i ostajete UČENICI koji moraju naučiti i usvojiti nastavne sadržaje.

Da bi vam u tome malo olakšala .. opisat ću vam učinkovite i neučinkovite načine učenja.. 

Pokušajte usvojiti ove učinkovite 

  • NEUČINKOVITI NAČINI UČENJA 
  • UČINKOVITI NAČINI UČENJA 

 

 

 

učiti mnogo sati zaredom

iščitavati isti tekst

  • JEDNU TEMU UČITI SA STANKAMA
  • PONAVLJATI JE KRATKO SVAKOG DANA
  • RADITI KARTICE S  PITANJIMA
  • PONAVLJATI TRI DANA 
  • ODVOJITI KARTICE NA KOJE SU UČENICI POGREŠNO ODGOVARALI I PONOVITI IH SLIJEDEĆI DAN

 

učiti napamet -   jedan predmet u duljem razdoblju i mnogo puta zaredom ponavljati  informacije radi zapamćivanja  

 

Sadržaji naučeni napamet, vrlo brzo se zaboravljaju.

  • UČITI S RAZUMIJEVANJEM,
  • PISATI NATUKNICE,
  • ODVOJITI VAŽNE INFORMACIJE     

 

prelistati knjigu - pregledati isti materijal nekoliko puta prije prelaska na sljedeću temu

 

Samo listanje knjige ne dovodi do pamćenja, gledajući sve nam se čini poznato, ali to ne dovodi do dugoročnog pamćenja

  • SVAKU STRANICU PROČITATI S RAZUMIJEVANJEM

 

 

Istaknuti važne dijelove teksta i ponovno ih čitati

To opet dovodi do učenja napamet.

  • NAKON ČITANJA TEKSTA RADE SE
  • BILJEŠKE, KARTICE ILI UMNE MAPE
  • PREPRIČAVANJE – zamislite da kolegi trebate ukratko ispričati o čemu ste učili- izdvojite bitne činjenice i prepričajte mu.
  • SAMOSTALNO OSMIŠLJAVANJE PITANJA – razmislite o pitanjima koja bi učitelj mogao postaviti na ispitu ili kvizu.
  • IZRADA KVIZA – KAHOOT – možete dogovoriti s   prijateljima – svaku lekciju netko drugi sastavlja kviz i dijeli sa svima u razredu
  • TIMSKI RAD – SURADNIČKO UČENJE – povežite se s prijateljima i podijelite zadatke – zajedno je  lakše

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

DRAGI UČENICI I RODITELJI 

ZBIO SE TEŽAK DOGAĐAJ ! Što sad i kako dalje?

 

 Vaše dijete nedavno se suočilo s teškim događajem. Bez obzira na to je li bilo u neposrednoj blizini, kao svjedok samog događaja ili je "samo" čulo što se dogodilo, sada je osjetljivije i ranjivije nego ranije. Može vam postavljati pitanja na koj amožda i ne znate odgovoriti ..

U prilogu vam ostavljam letak Društva za psihološku pomoć ( kojeg su vam poslali i vaši razrednici e poštom. ) kako bi se bolje snašli u ovoj teškoj situaciji i bili podrška vašem djetetu. 

Ovim letkom želimo Vam pomoći da razumijete reakcije djeteta  i promjene u ponašanju te da mu pomognete koliko možete.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 Preporuke o organizaciji radnoga dana učenika tijekom održavanja nastave na daljinu

Ulazimo u 3 tjedan nastave na daljinu. Mnogi roditelji imaju brojne dileme kako i na koji način osmisliti dan, aktivnosti i vrijeme.

Vjerujem da ste sa svojom djecom polako  uveli novi raspored radnog dana. Svakako treba imati  na umu da su djeca školske dobi naviknuta na strukturu, gotovo po satima.  Stoga je  osmišljavanje nove strukture je imperativ u ovim stresnim danima. U doba krize, struktura nedvojbeno znači sigurnost koja vodi do osjećaja predvidivosti i uspjeha.

U slučaju da i roditelji rade od kuće, potrebno je  dogovoriti interni raspored što su čije dužnosti i kada, tko kada radi, tko se kada igra i zabavlja.

U prilogu vam stavljam preporuke MZO koje je propisala ministrica Blaženka Divjak  sa strukturom rada učenika od 1.razreda osnovne škole do 4. razreda srednje škole

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

KAKO UČITI U ONLINE OKRUŽENJU i  KVALITETNO ORGANIZIRATI SVOJE VRIJEME 

Kako bi učenicima olakšala snalaženje u online okruženju  danas sam na učeničku patformu za učenje  Yammer stavila materijale o učenju u online okruženju. Cilj mi je da im pomognem u organizaciji i strukturiranju rada u uvjetima na koje nisu navikli : a to je da veći dio posla (uz upute učitelja), moraju napraviti sami. Ovo se više odnosi na učenike 5. do 8. razreda, jer se učenici razredne nastave sa svojim učiteljicama svakodnevno dogovaraju o svojim obvezama.

Pod dokumentima ( u prilogu ) možete naći strip koji je izradila jedna moja kolegica i tablice koje sam ja izradila kao popratni dio stripa - a u svrhu praćenja dnevnih obveza  učenika. Dokument je u wordu, pa ga učenici mogu preuzeti, kopirati, printati, unositi u njega podatke, obrisati što im ne treba i dodati što im treba.

Većina učitelja zadatke daje početkom tjedna s određenim rokom izrade. Zato je važno da  učenik u tjednu listu unese zadatke i rokove izvršenja, kako bi to imao pregledno, da ne mora ponovo  tražiti po platformi  Yammer. Eventualno treba dodati na tjednu listu one zadatke koje učenik dobije naknadno tijekom tjedna - jer neke predmete imaju više puta tjedno .

Preporučam da svaki dan učenik napravi isti raspored: 

Preko provjerne liste ( chek liste )  prati što treba napraviti i što je već napravio. Na taj način imati će pregledno stanje sa svojim obvezama.

Vaša je uloga da ih u početku potičete da ovo rade, jer im se možda to neće dati i mislit će da je to gubljenje vremena. Nakon nekog vremena shvatit će koliko im to pomaže u praćenju i dobroj organizaciji svog vremena. Na taj način ostat će im više slobodnog vremena za igru i druženje.

U tablicu namjerno nisam unosila točno vrijeme jer ga svaki učenik može prilagoditi svojim potrebama. Pokušajte im pomoći u tome. Netko se voli ustati ranije i odmah obaviti svoje poslove, a netko voli duže odspavati i raditi popodne. Škola na daljinu im omogućuje da rade u svom ritmu. Učenici bi se trebali prijaviti u Yammer prema rasporedu sati i odgovarati na poruke profesora, no još je važnije da izvršavaju sve zadaće i šalju ih na vrijeme (u zadanom roku)  nazad učiteljima.

Ovaj tjedan su još u praćenju i bilješke se polako počinju upisivati u e imenik, a uskoro će početi i prve ocjene. Nastojte ih potaknuti da rade redovito kako ne bi bilo problema jer će se brzo nakupiti veća količina gradiva.

Naši učitelji dobili su naputke da za učeničke ishode  traže osnovne sadržaje, no ipak će ih biti dosta jer se radi o 14-15 predmeta, tako da redovito treba raditi. 

https://share.pixton.com/pmybula   - link za strip

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

U VRIJEME NASTAVE NA DALJINU SVE MATERIJALE I SAVJETE  PEDAGOGINJA VIŠE NE STAVLJA OVDJE, NEGO U VIRTUALNU ŠKOLU ... PRATITE NAS IMA PUNO ZANIMLJIVOSTI !!! 

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

https://padlet.com/valerijabaran/1m64ek76uylh

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Logo

 
E-dnevnik
 
Raspored zvona
             
Prijepodne:
  1.  
  08.00-08.40  
 2.
 08.45-09.25 
 3.
 09.35-10.15
 4.
 10.25-11.05
 5.
 11.10-11.50
 6.
 11.55-12.35
 7.
 12.40-13.20
Poslijepodne:
0. 13.15-13.55
 1.
 14.00-14.40
 2.
 14.45-15.25
 3.
 15.35-16.15
 4.
 16.25-17.05
 5.
 17.10-17.50
 6.
 17.55-18.35
 
Školska kuhinja

 

Raspored prehrane za mjesec studeni!

 

Priloženi dokumenti:
Jelovnik 11-4.pdf

 
Školski autobus

Priloženi dokumenti:
raspored prijevoza.jpg

 

 
Brojač posjeta
Ispis statistike od 21. 2. 2017.

Ukupno: 365708
Ovaj mjesec: 7943
Ovaj tjedan: 7
Danas: 7
 
 > Kutak pedagoga
CMS za škole logo
Osnovna škola bana Josipa Jelačića Zagreb / Podgradski odvojak 1, HR-10000 Zagreb / os-bana-jjelacica-zg.skole.hr / ured@os-bana-jjelacica-zg.skole.hr
preskoči na navigaciju