Za procjenu spremnosti djeteta za školu bana Josipa Jelačića roditelji se prijavljuju na online obrazac:
Nakon prijave stručni suradnici telefonski kontaktiraju roditelja te roditelj dobije termin za pregled djeteta u školi.
Termin za pregled kod školske liječnice u ambulanti u Gajnicama kod dr. Nede Ferenčić Vrban roditelj sam dogovara termin preko aplikacije Terminko (kontakt školske liječnice 34 52 132)
Sve potrebne informacije za upis djeteta u OŠ bana Josipa Jelačića , kao i obrasce možete pronaći na sljedećim poveznicama:
- Upisna procedura za učenike koji pripadaju upisnom području OŠ bana J. Jelačića
- Upisna procedura za učenike koji NE pripadaju upisnom području OŠ bana J. Jelačića
- Upisno područje OŠ bana Josipa Jelačića
- Zahtjev za upis učenika izvan upisnog područja
RJEŠAVANJE PROBLEMA U ŠKOLI
Autor: Ivan Gotić, 13. 5. 2017.
Škola je odgojna i obrazovna ustanova koja je uključena u rješavanje učeničkih problema koje mogu imati u Školi, ali ponekad i izvan nje. Rješavanje problema nužno se obavlja u suradnji s roditeljima. Suradnja predstavlja zajedničko djelovanje i pregovaranje koje je usmjereno prema nalaženju rješenja, odnosno novog, zajedničkog polazišta. Suradnja ne postoji kada su glasovi povišeni, a ljudi uzbuđeni i ljuti. Ona također ne postoji kada se ljudi povuku, postanu pasivni ili se učestalo vraćaju na prijašnje probleme. Nasuprot tome, suradnja postoji kada je prisutno poštovanje koje se očituje u slušanju, želji za razumijevanjem, prihvaćanju promjena, razvoja. Međusobna suradnja škole i obitelji pospješuje odgoj i obrazovanje, ima pozitivan utjecaj na školski uspjeh djeteta, ali i na njegovo cjelokupno ponašanje.
Koji su to problemi koje učenik može imati?
- problem u učenju i svladavanju nastavnih sadržaja
- problem u odnosu s drugim učenicima (svađe, razni oblici nasilja, otuđivanje imovine)
- problem u odnosu učitelja prema učeniku (bilo u komunikaciji, bilo u ocjenjivanju)
- problem u odnosu drugih djelatnika škole prema učeniku
- problem vezan za pitanja izvan Škole (financije, odnosi u obitelji, odnosi s vršnjacima izvan Škole i sl.)
Kod rješavanja bilo kojeg problema učenik i njegovi roditelji dužni su se pridržavati sljedećeg postupka:
- O problemu učenik ili roditelj treba obavijestiti razrednika i zatražiti pomoć.
- Ako razrednik ne može riješiti problem ili ga nije riješio u dogledno vrijeme, učenik i njegovi roditelji obraćaju se pedagogu Škole.
- Ako pedagog Škole ne može riješiti problem ili ga nije riješio u dogledno vrijeme, učenik i njegovi roditelji obraćaju se ravnatelju Škole.
- Ako ravnatelj Škole ne može riješiti problem ili ga nije riješio u dogledno vrijeme, učenik i njegovi roditelji obraćaju se Prosvjetnoj inspekciji ili drugim nadležnim tijelima Ministarstva prosvjete.
- Ako učenik i roditelj imaju problema s pojedinim predmetnim učiteljem, savjetujemo da se prvo jave tom učitelju na njegovim informacijama i s njim pokušaju riješiti problem. Ako to ne uspiju – slijedi gore navedeni postupak (točke 1. – 4.)
DODATNI SAVJETI:
- Radi sigurnosti sve djece molimo roditelje da ne ulaze sami u školu, već da se pri ulasku u školu OBAVEZNO jave dežurnom učitelju ili spremačici na ulazu.
- Roditelje pozivamo na suradnju i primjerenu komunikaciju i ponašanje. Svojim primjerom trebamo pokazati djeci da se problemi mogu rješavati na pristojan i civilizirani način, bez vikanja i svađanja.
- Na razgovor sa djelatnicima škole roditelji trebaju doći u predviđeno vrijeme informacija ili prema unaprijed dogovorenom terminu – poštivati radno vrijeme svih službi u školi.
- Roditelji trebaju redovito dolaziti na informacije i roditeljske sastanke. Iako su uvedeni e-dnevnici i roditelji vide ocjene, važno je doći na roditeljske sastanke i barem 2-3 puta u školskoj godini na informacije, a ako dijete ima teškoća u učenju ili ponašanju predlažemo dolaske 1x mjesečno kako bi zajedničkim snagama riješili probleme. Također vas pozivamo na suradnju sa predmetnim profesorima i dolazak na njihov otvoreni sat.
- Roditelj treba pravovremeno opravdati izostanke svog djeteta: U roku od dva dana roditelj treba obavijestiti razrednika o razlozima izostanka djeteta iz škole. Opravdan i planiran izostanak djeteta s nastave (npr. radi pregleda, kontrole, nastupa, natjecanja i sl.) unaprijed treba najaviti razredniku.
- Škola ne može odgovarati za izgubljene ili nestale vrijedne stvari koje učenici nose u školu. Nakit, mobitele, računala i sl. učenici nose u školu na vlastitu odgovornost i odgovornost roditelja.
- Roditelje pozivamo da redovno podmiruju svoja novčana dugovanja prema školi – mliječni obrok, boravak, terenske nastave i sl.
Sva vaša pitanja i prijedloge možete poslati putem e-maila na adresu škole:
ured@os-bana-jjelacica-zg.skole.hr
Ravnateljica i stručna služba škole
Od ponedjeljka 30.10.2023. godine počinje jesenski odmor učenika.
U srijedu, 1.11.2023. je blagdan Svih svetih, neradni dan.
Nastava počinje u četvrtak, 2.11.2023. godine. Prvi i drugi razredi ujutro, ostali neparni razredi ujutro, parni razredi poslije podne.
RJEŠAVANJE PROBLEMA U ŠKOLI
Autor: Ivan Gotić, 13. 5. 2017.
Škola je odgojna i obrazovna ustanova koja je uključena u rješavanje učeničkih problema koje mogu imati u Školi, ali ponekad i izvan nje. Rješavanje problema nužno se obavlja u suradnji s roditeljima. Suradnja predstavlja zajedničko djelovanje i pregovaranje koje je usmjereno prema nalaženju rješenja, odnosno novog, zajedničkog polazišta. Suradnja ne postoji kada su glasovi povišeni, a ljudi uzbuđeni i ljuti. Ona također ne postoji kada se ljudi povuku, postanu pasivni ili se učestalo vraćaju na prijašnje probleme. Nasuprot tome, suradnja postoji kada je prisutno poštovanje koje se očituje u slušanju, želji za razumijevanjem, prihvaćanju promjena, razvoja. Međusobna suradnja škole i obitelji pospješuje odgoj i obrazovanje, ima pozitivan utjecaj na školski uspjeh djeteta, ali i na njegovo cjelokupno ponašanje.
Koji su to problemi koje učenik može imati?
- problem u učenju i svladavanju nastavnih sadržaja
- problem u odnosu s drugim učenicima (svađe, razni oblici nasilja, otuđivanje imovine)
- problem u odnosu učitelja prema učeniku (bilo u komunikaciji, bilo u ocjenjivanju)
- problem u odnosu drugih djelatnika škole prema učeniku
- problem vezan za pitanja izvan Škole (financije, odnosi u obitelji, odnosi s vršnjacima izvan Škole i sl.)
Kod rješavanja bilo kojeg problema učenik i njegovi roditelji dužni su se pridržavati sljedećeg postupka:
- O problemu učenik ili roditelj treba obavijestiti razrednika i zatražiti pomoć.
- Ako razrednik ne može riješiti problem ili ga nije riješio u dogledno vrijeme, učenik i njegovi roditelji obraćaju se pedagogu Škole.
- Ako pedagog Škole ne može riješiti problem ili ga nije riješio u dogledno vrijeme, učenik i njegovi roditelji obraćaju se ravnatelju Škole.
- Ako ravnatelj Škole ne može riješiti problem ili ga nije riješio u dogledno vrijeme, učenik i njegovi roditelji obraćaju se Prosvjetnoj inspekciji ili drugim nadležnim tijelima Ministarstva prosvjete.
- Ako učenik i roditelj imaju problema s pojedinim predmetnim učiteljem, savjetujemo da se prvo jave tom učitelju na njegovim informacijama i s njim pokušaju riješiti problem. Ako to ne uspiju – slijedi gore navedeni postupak (točke 1. – 4.)
DODATNI SAVJETI:
- Radi sigurnosti sve djece molimo roditelje da ne ulaze sami u školu, već da se pri ulasku u školu OBAVEZNO jave dežurnom učitelju ili spremačici na ulazu.
- Roditelje pozivamo na suradnju i primjerenu komunikaciju i ponašanje. Svojim primjerom trebamo pokazati djeci da se problemi mogu rješavati na pristojan i civilizirani način, bez vikanja i svađanja.
- Na razgovor sa djelatnicima škole roditelji trebaju doći u predviđeno vrijeme informacija ili prema unaprijed dogovorenom terminu – poštivati radno vrijeme svih službi u školi.
- Roditelji trebaju redovito dolaziti na informacije i roditeljske sastanke. Iako su uvedeni e-dnevnici i roditelji vide ocjene, važno je doći na roditeljske sastanke i barem 2-3 puta u školskoj godini na informacije, a ako dijete ima teškoća u učenju ili ponašanju predlažemo dolaske 1x mjesečno kako bi zajedničkim snagama riješili probleme. Također vas pozivamo na suradnju sa predmetnim profesorima i dolazak na njihov otvoreni sat.
- Roditelj treba pravovremeno opravdati izostanke svog djeteta: U roku od dva dana roditelj treba obavijestiti razrednika o razlozima izostanka djeteta iz škole. Opravdan i planiran izostanak djeteta s nastave (npr. radi pregleda, kontrole, nastupa, natjecanja i sl.) unaprijed treba najaviti razredniku.
- Škola ne može odgovarati za izgubljene ili nestale vrijedne stvari koje učenici nose u školu. Nakit, mobitele, računala i sl. učenici nose u školu na vlastitu odgovornost i odgovornost roditelja.
- Roditelje pozivamo da redovno podmiruju svoja novčana dugovanja prema školi – mliječni obrok, boravak, terenske nastave i sl.
Sva vaša pitanja i prijedloge možete poslati putem e-maila na adresu škole:
ured@os-bana-jjelacica-zg.skole.hr
Ravnateljica i stručna služba škole
RJEŠAVANJE PROBLEMA U ŠKOLI
Autor: Ivan Gotić, 13. 5. 2017.
Škola je odgojna i obrazovna ustanova koja je uključena u rješavanje učeničkih problema koje mogu imati u Školi, ali ponekad i izvan nje. Rješavanje problema nužno se obavlja u suradnji s roditeljima. Suradnja predstavlja zajedničko djelovanje i pregovaranje koje je usmjereno prema nalaženju rješenja, odnosno novog, zajedničkog polazišta. Suradnja ne postoji kada su glasovi povišeni, a ljudi uzbuđeni i ljuti. Ona također ne postoji kada se ljudi povuku, postanu pasivni ili se učestalo vraćaju na prijašnje probleme. Nasuprot tome, suradnja postoji kada je prisutno poštovanje koje se očituje u slušanju, želji za razumijevanjem, prihvaćanju promjena, razvoja. Međusobna suradnja škole i obitelji pospješuje odgoj i obrazovanje, ima pozitivan utjecaj na školski uspjeh djeteta, ali i na njegovo cjelokupno ponašanje.
Koji su to problemi koje učenik može imati?
- problem u učenju i svladavanju nastavnih sadržaja
- problem u odnosu s drugim učenicima (svađe, razni oblici nasilja, otuđivanje imovine)
- problem u odnosu učitelja prema učeniku (bilo u komunikaciji, bilo u ocjenjivanju)
- problem u odnosu drugih djelatnika škole prema učeniku
- problem vezan za pitanja izvan Škole (financije, odnosi u obitelji, odnosi s vršnjacima izvan Škole i sl.)
Kod rješavanja bilo kojeg problema učenik i njegovi roditelji dužni su se pridržavati sljedećeg postupka:
- O problemu učenik ili roditelj treba obavijestiti razrednika i zatražiti pomoć.
- Ako razrednik ne može riješiti problem ili ga nije riješio u dogledno vrijeme, učenik i njegovi roditelji obraćaju se pedagogu Škole.
- Ako pedagog Škole ne može riješiti problem ili ga nije riješio u dogledno vrijeme, učenik i njegovi roditelji obraćaju se ravnatelju Škole.
- Ako ravnatelj Škole ne može riješiti problem ili ga nije riješio u dogledno vrijeme, učenik i njegovi roditelji obraćaju se Prosvjetnoj inspekciji ili drugim nadležnim tijelima Ministarstva prosvjete.
- Ako učenik i roditelj imaju problema s pojedinim predmetnim učiteljem, savjetujemo da se prvo jave tom učitelju na njegovim informacijama i s njim pokušaju riješiti problem. Ako to ne uspiju – slijedi gore navedeni postupak (točke 1. – 4.)
DODATNI SAVJETI:
- Radi sigurnosti sve djece molimo roditelje da ne ulaze sami u školu, već da se pri ulasku u školu OBAVEZNO jave dežurnom učitelju ili spremačici na ulazu.
- Roditelje pozivamo na suradnju i primjerenu komunikaciju i ponašanje. Svojim primjerom trebamo pokazati djeci da se problemi mogu rješavati na pristojan i civilizirani način, bez vikanja i svađanja.
- Na razgovor sa djelatnicima škole roditelji trebaju doći u predviđeno vrijeme informacija ili prema unaprijed dogovorenom terminu – poštivati radno vrijeme svih službi u školi.
- Roditelji trebaju redovito dolaziti na informacije i roditeljske sastanke. Iako su uvedeni e-dnevnici i roditelji vide ocjene, važno je doći na roditeljske sastanke i barem 2-3 puta u školskoj godini na informacije, a ako dijete ima teškoća u učenju ili ponašanju predlažemo dolaske 1x mjesečno kako bi zajedničkim snagama riješili probleme. Također vas pozivamo na suradnju sa predmetnim profesorima i dolazak na njihov otvoreni sat.
- Roditelj treba pravovremeno opravdati izostanke svog djeteta: U roku od dva dana roditelj treba obavijestiti razrednika o razlozima izostanka djeteta iz škole. Opravdan i planiran izostanak djeteta s nastave (npr. radi pregleda, kontrole, nastupa, natjecanja i sl.) unaprijed treba najaviti razredniku.
- Škola ne može odgovarati za izgubljene ili nestale vrijedne stvari koje učenici nose u školu. Nakit, mobitele, računala i sl. učenici nose u školu na vlastitu odgovornost i odgovornost roditelja.
- Roditelje pozivamo da redovno podmiruju svoja novčana dugovanja prema školi – mliječni obrok, boravak, terenske nastave i sl.
Sva vaša pitanja i prijedloge možete poslati putem e-maila na adresu škole:
ured@os-bana-jjelacica-zg.skole.hr
Ravnateljica i stručna služba škole
S ponosom možemo objaviti da se danas, na Svjetski dan učitelja, na listi najboljih odgojno-obrazovnih djelatnika koje je nagradilo Ministarstvo znanosti i obrazovanja, našao i naš profesor povijesti i geografije Matija Kuštek.
Čestitamo našem Matiji!
Ravnateljica i djelatnici škole!