preskoči na sadržaj

Osnovna škola bana Josipa Jelačića Zagreb

 > Naslovnica
POČINJU UPISI U 1. RAZRED ZA ŠKOLSKU GODINU 2024.-25.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Za procjenu spremnosti djeteta za školu bana Josipa Jelačića roditelji se prijavljuju na online obrazac:

online obrazac

 

Nakon prijave stručni suradnici telefonski  kontaktiraju roditelja te roditelj dobije termin za pregled djeteta u školi.

Termin za pregled kod školske liječnice u ambulanti u Gajnicama kod dr. Nede Ferenčić Vrban roditelj sam dogovara termin preko aplikacije Terminko (kontakt školske liječnice 34 52 132)  

Sve potrebne informacije za upis djeteta u OŠ bana Josipa Jelačića , kao i obrasce možete pronaći na sljedećim poveznicama:

  1. Upisna procedura za učenike koji pripadaju upisnom području  OŠ bana J. Jelačića
  2. Upisna procedura za učenike koji NE pripadaju upisnom području  OŠ bana J. Jelačića
  3. Upisno područje  OŠ bana Josipa Jelačića
  4. Zahtjev za upis učenika izvan upisnog područja
Vijesti

RJEŠAVANJE PROBLEMA U ŠKOLI

Autor: Ivan Gotić, 13. 5. 2017.

Škola je odgojna i obrazovna ustanova koja je uključena u rješavanje učeničkih problema koje mogu imati u Školi, ali ponekad i izvan nje. Rješavanje problema nužno se obavlja u suradnji s roditeljima. Suradnja predstavlja zajedničko djelovanje i pregovaranje koje je usmjereno prema nalaženju rješenja, odnosno novog, zajedničkog polazišta. Suradnja ne postoji kada su glasovi povišeni, a ljudi uzbuđeni i ljuti. Ona također ne postoji kada se ljudi povuku, postanu pasivni ili se učestalo vraćaju na prijašnje probleme.  Nasuprot tome, suradnja postoji kada je prisutno poštovanje koje se očituje u slušanju, želji za razumijevanjem, prihvaćanju promjena,  razvoja. Međusobna suradnja škole i obitelji pospješuje odgoj i obrazovanje, ima pozitivan utjecaj na školski uspjeh djeteta, ali i na njegovo cjelokupno ponašanje.

Koji su to problemi koje učenik može imati?

  • problem u učenju i svladavanju nastavnih sadržaja
  • problem u odnosu s drugim učenicima (svađe, razni oblici nasilja, otuđivanje imovine)
  • problem u odnosu učitelja prema učeniku (bilo u komunikaciji, bilo u ocjenjivanju)
  • problem u odnosu drugih djelatnika škole prema učeniku
  • problem vezan za pitanja izvan Škole (financije, odnosi u obitelji, odnosi s vršnjacima izvan Škole i sl.)

Kod rješavanja bilo kojeg problema učenik i njegovi roditelji dužni su se pridržavati sljedećeg postupka:

  1. O problemu učenik ili roditelj treba obavijestiti razrednika i zatražiti pomoć.
  2. Ako razrednik ne može riješiti problem ili ga nije riješio u dogledno vrijeme, učenik i njegovi roditelji obraćaju se pedagogu Škole.
  3. Ako pedagog Škole ne može riješiti problem ili ga nije riješio u dogledno vrijeme, učenik i njegovi roditelji obraćaju se ravnatelju Škole.
  4. Ako ravnatelj Škole ne može riješiti problem ili ga nije riješio u dogledno vrijeme, učenik i njegovi roditelji obraćaju se Prosvjetnoj inspekciji ili drugim nadležnim tijelima Ministarstva prosvjete.
  5. Ako učenik i roditelj imaju problema s pojedinim predmetnim učiteljem, savjetujemo da se prvo jave tom učitelju na njegovim informacijama i s njim pokušaju riješiti problem. Ako to ne uspiju – slijedi gore navedeni postupak (točke 1. – 4.)

 

DODATNI SAVJETI:

  1. Radi sigurnosti sve djece molimo roditelje da ne ulaze sami u školu, već da se pri ulasku u školu OBAVEZNO jave dežurnom učitelju ili spremačici na ulazu.
  2. Roditelje pozivamo na suradnju i primjerenu komunikaciju i ponašanje. Svojim primjerom trebamo pokazati djeci da se problemi mogu rješavati na pristojan i civilizirani način, bez vikanja i svađanja.
  3. Na razgovor sa djelatnicima škole roditelji trebaju doći u predviđeno vrijeme informacija ili prema unaprijed dogovorenom terminu – poštivati radno vrijeme svih službi u školi.
  4. Roditelji trebaju redovito dolaziti na informacije i roditeljske sastanke. Iako su uvedeni e-dnevnici i roditelji vide ocjene, važno je doći na roditeljske sastanke i barem 2-3 puta u školskoj godini na informacije, a ako dijete ima teškoća u učenju ili ponašanju predlažemo dolaske 1x mjesečno kako bi zajedničkim snagama riješili probleme. Također vas pozivamo na suradnju sa predmetnim profesorima i dolazak na njihov otvoreni sat.
  5. Roditelj treba pravovremeno opravdati izostanke svog djeteta: U roku od dva dana roditelj treba obavijestiti razrednika o razlozima izostanka djeteta iz škole. Opravdan i planiran izostanak djeteta s nastave (npr. radi pregleda, kontrole, nastupa, natjecanja i sl.) unaprijed treba najaviti razredniku.
  6. Škola ne može odgovarati za izgubljene ili nestale vrijedne stvari koje učenici nose u školu. Nakit, mobitele, računala i sl. učenici nose u školu na vlastitu odgovornost i odgovornost roditelja.
  7. Roditelje pozivamo da redovno podmiruju svoja novčana dugovanja prema školi – mliječni obrok, boravak, terenske nastave i sl.

 

Sva vaša pitanja i prijedloge možete poslati putem e-maila na adresu škole:

ured@os-bana-jjelacica-zg.skole.hr

 

 

Ravnateljica i stručna služba škole 








Obavijest za roditelje i učenike

Od ponedjeljka 30.10.2023. godine  počinje jesenski odmor učenika.

U srijedu, 1.11.2023. je blagdan Svih svetih, neradni dan. 

Nastava počinje u četvrtak, 2.11.2023. godine. Prvi i drugi razredi ujutro, ostali neparni razredi ujutro, parni razredi poslije podne. 

 

Svi sveti - uuhrta - Blog.hr

SVJETSKI DAN UČITELJA

ČESTITKE SVIM UČITELJICAMA I UČITELJIMA!

 

Dan sjećanja na Vukovar i Škabrnju

RJEŠAVANJE PROBLEMA U ŠKOLI

Autor: Ivan Gotić, 13. 5. 2017.

Škola je odgojna i obrazovna ustanova koja je uključena u rješavanje učeničkih problema koje mogu imati u Školi, ali ponekad i izvan nje. Rješavanje problema nužno se obavlja u suradnji s roditeljima. Suradnja predstavlja zajedničko djelovanje i pregovaranje koje je usmjereno prema nalaženju rješenja, odnosno novog, zajedničkog polazišta. Suradnja ne postoji kada su glasovi povišeni, a ljudi uzbuđeni i ljuti. Ona također ne postoji kada se ljudi povuku, postanu pasivni ili se učestalo vraćaju na prijašnje probleme.  Nasuprot tome, suradnja postoji kada je prisutno poštovanje koje se očituje u slušanju, želji za razumijevanjem, prihvaćanju promjena,  razvoja. Međusobna suradnja škole i obitelji pospješuje odgoj i obrazovanje, ima pozitivan utjecaj na školski uspjeh djeteta, ali i na njegovo cjelokupno ponašanje.

Koji su to problemi koje učenik može imati?

  • problem u učenju i svladavanju nastavnih sadržaja
  • problem u odnosu s drugim učenicima (svađe, razni oblici nasilja, otuđivanje imovine)
  • problem u odnosu učitelja prema učeniku (bilo u komunikaciji, bilo u ocjenjivanju)
  • problem u odnosu drugih djelatnika škole prema učeniku
  • problem vezan za pitanja izvan Škole (financije, odnosi u obitelji, odnosi s vršnjacima izvan Škole i sl.)

Kod rješavanja bilo kojeg problema učenik i njegovi roditelji dužni su se pridržavati sljedećeg postupka:

  1. O problemu učenik ili roditelj treba obavijestiti razrednika i zatražiti pomoć.
  2. Ako razrednik ne može riješiti problem ili ga nije riješio u dogledno vrijeme, učenik i njegovi roditelji obraćaju se pedagogu Škole.
  3. Ako pedagog Škole ne može riješiti problem ili ga nije riješio u dogledno vrijeme, učenik i njegovi roditelji obraćaju se ravnatelju Škole.
  4. Ako ravnatelj Škole ne može riješiti problem ili ga nije riješio u dogledno vrijeme, učenik i njegovi roditelji obraćaju se Prosvjetnoj inspekciji ili drugim nadležnim tijelima Ministarstva prosvjete.
  5. Ako učenik i roditelj imaju problema s pojedinim predmetnim učiteljem, savjetujemo da se prvo jave tom učitelju na njegovim informacijama i s njim pokušaju riješiti problem. Ako to ne uspiju – slijedi gore navedeni postupak (točke 1. – 4.)

 

DODATNI SAVJETI:

  1. Radi sigurnosti sve djece molimo roditelje da ne ulaze sami u školu, već da se pri ulasku u školu OBAVEZNO jave dežurnom učitelju ili spremačici na ulazu.
  2. Roditelje pozivamo na suradnju i primjerenu komunikaciju i ponašanje. Svojim primjerom trebamo pokazati djeci da se problemi mogu rješavati na pristojan i civilizirani način, bez vikanja i svađanja.
  3. Na razgovor sa djelatnicima škole roditelji trebaju doći u predviđeno vrijeme informacija ili prema unaprijed dogovorenom terminu – poštivati radno vrijeme svih službi u školi.
  4. Roditelji trebaju redovito dolaziti na informacije i roditeljske sastanke. Iako su uvedeni e-dnevnici i roditelji vide ocjene, važno je doći na roditeljske sastanke i barem 2-3 puta u školskoj godini na informacije, a ako dijete ima teškoća u učenju ili ponašanju predlažemo dolaske 1x mjesečno kako bi zajedničkim snagama riješili probleme. Također vas pozivamo na suradnju sa predmetnim profesorima i dolazak na njihov otvoreni sat.
  5. Roditelj treba pravovremeno opravdati izostanke svog djeteta: U roku od dva dana roditelj treba obavijestiti razrednika o razlozima izostanka djeteta iz škole. Opravdan i planiran izostanak djeteta s nastave (npr. radi pregleda, kontrole, nastupa, natjecanja i sl.) unaprijed treba najaviti razredniku.
  6. Škola ne može odgovarati za izgubljene ili nestale vrijedne stvari koje učenici nose u školu. Nakit, mobitele, računala i sl. učenici nose u školu na vlastitu odgovornost i odgovornost roditelja.
  7. Roditelje pozivamo da redovno podmiruju svoja novčana dugovanja prema školi – mliječni obrok, boravak, terenske nastave i sl.

 

Sva vaša pitanja i prijedloge možete poslati putem e-maila na adresu škole:

ured@os-bana-jjelacica-zg.skole.hr

 

 

Ravnateljica i stručna služba škole 








Vijesti

RJEŠAVANJE PROBLEMA U ŠKOLI

Autor: Ivan Gotić, 13. 5. 2017.

Škola je odgojna i obrazovna ustanova koja je uključena u rješavanje učeničkih problema koje mogu imati u Školi, ali ponekad i izvan nje. Rješavanje problema nužno se obavlja u suradnji s roditeljima. Suradnja predstavlja zajedničko djelovanje i pregovaranje koje je usmjereno prema nalaženju rješenja, odnosno novog, zajedničkog polazišta. Suradnja ne postoji kada su glasovi povišeni, a ljudi uzbuđeni i ljuti. Ona također ne postoji kada se ljudi povuku, postanu pasivni ili se učestalo vraćaju na prijašnje probleme.  Nasuprot tome, suradnja postoji kada je prisutno poštovanje koje se očituje u slušanju, želji za razumijevanjem, prihvaćanju promjena,  razvoja. Međusobna suradnja škole i obitelji pospješuje odgoj i obrazovanje, ima pozitivan utjecaj na školski uspjeh djeteta, ali i na njegovo cjelokupno ponašanje.

Koji su to problemi koje učenik može imati?

  • problem u učenju i svladavanju nastavnih sadržaja
  • problem u odnosu s drugim učenicima (svađe, razni oblici nasilja, otuđivanje imovine)
  • problem u odnosu učitelja prema učeniku (bilo u komunikaciji, bilo u ocjenjivanju)
  • problem u odnosu drugih djelatnika škole prema učeniku
  • problem vezan za pitanja izvan Škole (financije, odnosi u obitelji, odnosi s vršnjacima izvan Škole i sl.)

Kod rješavanja bilo kojeg problema učenik i njegovi roditelji dužni su se pridržavati sljedećeg postupka:

  1. O problemu učenik ili roditelj treba obavijestiti razrednika i zatražiti pomoć.
  2. Ako razrednik ne može riješiti problem ili ga nije riješio u dogledno vrijeme, učenik i njegovi roditelji obraćaju se pedagogu Škole.
  3. Ako pedagog Škole ne može riješiti problem ili ga nije riješio u dogledno vrijeme, učenik i njegovi roditelji obraćaju se ravnatelju Škole.
  4. Ako ravnatelj Škole ne može riješiti problem ili ga nije riješio u dogledno vrijeme, učenik i njegovi roditelji obraćaju se Prosvjetnoj inspekciji ili drugim nadležnim tijelima Ministarstva prosvjete.
  5. Ako učenik i roditelj imaju problema s pojedinim predmetnim učiteljem, savjetujemo da se prvo jave tom učitelju na njegovim informacijama i s njim pokušaju riješiti problem. Ako to ne uspiju – slijedi gore navedeni postupak (točke 1. – 4.)

 

DODATNI SAVJETI:

  1. Radi sigurnosti sve djece molimo roditelje da ne ulaze sami u školu, već da se pri ulasku u školu OBAVEZNO jave dežurnom učitelju ili spremačici na ulazu.
  2. Roditelje pozivamo na suradnju i primjerenu komunikaciju i ponašanje. Svojim primjerom trebamo pokazati djeci da se problemi mogu rješavati na pristojan i civilizirani način, bez vikanja i svađanja.
  3. Na razgovor sa djelatnicima škole roditelji trebaju doći u predviđeno vrijeme informacija ili prema unaprijed dogovorenom terminu – poštivati radno vrijeme svih službi u školi.
  4. Roditelji trebaju redovito dolaziti na informacije i roditeljske sastanke. Iako su uvedeni e-dnevnici i roditelji vide ocjene, važno je doći na roditeljske sastanke i barem 2-3 puta u školskoj godini na informacije, a ako dijete ima teškoća u učenju ili ponašanju predlažemo dolaske 1x mjesečno kako bi zajedničkim snagama riješili probleme. Također vas pozivamo na suradnju sa predmetnim profesorima i dolazak na njihov otvoreni sat.
  5. Roditelj treba pravovremeno opravdati izostanke svog djeteta: U roku od dva dana roditelj treba obavijestiti razrednika o razlozima izostanka djeteta iz škole. Opravdan i planiran izostanak djeteta s nastave (npr. radi pregleda, kontrole, nastupa, natjecanja i sl.) unaprijed treba najaviti razredniku.
  6. Škola ne može odgovarati za izgubljene ili nestale vrijedne stvari koje učenici nose u školu. Nakit, mobitele, računala i sl. učenici nose u školu na vlastitu odgovornost i odgovornost roditelja.
  7. Roditelje pozivamo da redovno podmiruju svoja novčana dugovanja prema školi – mliječni obrok, boravak, terenske nastave i sl.

 

Sva vaša pitanja i prijedloge možete poslati putem e-maila na adresu škole:

ured@os-bana-jjelacica-zg.skole.hr

 

 

Ravnateljica i stručna služba škole 








MZO: Najuspješniji učitelji u šk. god. 2019./2020.

S ponosom možemo objaviti da se danas, na Svjetski dan učitelja, na listi najboljih odgojno-obrazovnih djelatnika koje je nagradilo Ministarstvo znanosti i obrazovanja, našao i naš profesor povijesti i geografije Matija Kuštek.

Čestitamo našem Matiji! 

Ravnateljica i djelatnici škole!

UPIS U 1. RAZRED OŠ U ŠK. GOD. 2021./22.


UPIS U 1. RAZRED OŠ U ŠK. GOD. 2021./22.
Logo

 
E-dnevnik
 
Raspored zvona
             
Prijepodne:
  1.  
  08.00-08.45  
 2.
 08.50-09.35 
3.   09.45-10.30
 4.
 10.40-11.25
 5.
 11.30-12.15
 6.
 12.20-13.05
Poslijepodne:
0. 13.10-13.55
 1.
 14.00-14.45
 2.
 14.50-15.35
 3.
 15.45-16.30
 4.
 16.40-17.25
 5.
 17.30-18.15
 6.
 18.20-19.05
 
Školska kuhinja

 

Prehrana od 29.4. do 3.5. '24.

 

Priloženi dokumenti:
15. Jelovnik - 29.4.-3.5.2024..docx

 
Školski autobus

Raspored vožnje organiziranog školskog prijevoza

 

 

 
Brojač posjeta
Ispis statistike od 21. 2. 2017.

Ukupno: 640438
Ovaj mjesec: 5567
Ovaj tjedan: 280
Danas: 276
 
 > Naslovnica
CMS za škole logo
Osnovna škola bana Josipa Jelačića Zagreb / Podgradski odvojak 1, HR-10000 Zagreb / os-bana-jjelacica-zg.skole.hr / ured@os-bana-jjelacica-zg.skole.hr
preskoči na navigaciju