2015-11-06 09:57:31

Škola u prirodi četvrtih razreda u Novom Vinodolskom 26.10-30.10.2015.

1.dan
Krenuli smo u 9h . Točno u podne stigli smo do senjske utvrde Nehaj. Razgledavamo i upoznajemo senjsku buru . Vrijeme sunčano i  dosta vjetrovito.
Dolazimo u dom CK ,smještamo se .Gužva je .Ručak i popodne šetnja uz more do pješčanih plaža.
Kratka igra (uvijek je kratka). Brzo se spušta noć (pomaknuli smo sat).
Večera i predstavljanje razreda (s nama su još dvije škole).

2.dan
Odlazak u Rijeku u Astronomski centar i postajemo interplanetarni putnici. Vrijeme sunčano s još malo bure. Uživamo u pogledu na riječki zaljev.

3.dan
Upoznajemo Novi Vindolski-igra zabava,vožnja vlakićem, posjet Muzeju. Popodne sportske igre i radionice.
4.dan
Kiša-šećemo i po kiši. Popodne slavimo 2 rođendana uz tortu. Odlazimo u Crikvenicu  u Akvarijum.
Gledamo ribice , ribetine i dr. Nakon toga idemo u Kraljevicu u Nacionalni  centar tehničke kulture.
SUPER-sami izrađujemo bedž  - lemimo,spajamo strujni krug. Gledamo bubu robota. ZABAVA - plešemo  uz Just dance . Navečer - LUDE FRIZURE.

5.dan
Spremanje za doma. Sunčano je . Bacimo još koji kamenčić, pozdravimo se s morem ,slikamo se i ADIO MORE.